fredag 15. februar 2008

Ting 5 og 6

Jeg har hoppet litt fram og tilbake mellom oppgavene, men oppdaget plutselig at jeg faktisk er i mål med alt på Ting 5 og 6 også.
På Picknik knyttet jeg meg opp til min konto i Flickr og i Facebook. Fra Flickr knyttet jeg opp til bloggen min og importerte et bilde fra biblioteket i bloggen. Passet også på å invitere noen venner til å dele bilder i Flickr.
Utforskningsoppgavene under Ting 5 og 6 er jeg ferdig med. Facebook og MySpace utforsket jeg tidligere. Jeg visste ikke at man kunne koble de ulike nettstedene sammen på denne måten og utnytte f.eks. bilder flere steder. Men obs...Internett er i stadig endring og nettsamfunnet Hamarungdom er gravlagt. Interessant å se at vi kan bruke nettet til markedsføring av arrangement i bibliotek via Underskog.

Ingen kommentarer: