onsdag 6. februar 2008

Har litt lite tid til å jobbe videre med 23ting, men tenkte å sjekke litt mer omkring dette med RSSfeed. Har lagt opp noen adresser i Google Reader og trodde at jeg ville få en e-post til min gmail-konto hver gang noe av dem la til noe nytt i sine blogger. Ser ikke ut som det fungerer slik. Jeg må gå til Google Read
er for å se om det er noen endringer i de andres blogger. litt rart!
Jeg har i over 1 år abonnert på RSSfeed fra Plinius, og får en e-post til min konto i Outlook Express hver gang Tord Høvik legger ut noe nytt. Der fungerer det!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei!
Har lagt til siden din som RSS-feed i Thunderbird. Jeg tror at du kan gjøre det samme i Outlook Express, men da må du ta adressen du la til i Google reader og legge den til i Outlook. Bruker ikke Outlook så ikke helt sikker på hvordan du gjøre dette da.