mandag 14. april 2008

Ting 23 og nesten i mål.....


....men jeg har ikke gjort ting 10 ennå. Akkurat nå sitter jeg hjemme uten lydkort, så den må vente til jeg er på jobbPC'en.

Det var mye spennende i løpet av kurset og vanskelig å velge, men disse bruker jeg nå og vil fortsette med:
msn
billedbehandling (Flickr)

Facebook og lignende likte jeg ikke og kommer ikke til å bruke for egen del, men f.eks. Origo kan brukes av bibliotek til å markedsføre arrangementer.

Jeg vil absolutt lære mer! Jeg ser på kurset som en innføring og første oversikt over noen av verktøyene som finnes. Men for å kunne utnytte dem trenger jeg å sette meg grundigere inn i enkelte av tingene.



Kurset kunne nok gått over en lengre tidsperiode, med flere samlinger. Det ble spesielt mye å gjøre i den siste bolken fram mot samlingen 31.3. Her var det mye å fordype seg i.

En kjempestor takk til Heidi som så mulighetene for en fantastisk kompetanseheving av bibliotekansatte i Østfold.

Ingen kommentarer: